قالب وبلاگ

دانلود رایگان برنامه پولی با من بحرف
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
دانلود رایگان برنامه پولی با من بحرف
نوشته شده در چهار شنبه 6 اسفند 1393
بازدید : 2450
نویسنده : Admin

نسخه:1.3

فارسی حرف بزنید ، این نرم افزار صداتونو میشنوه و بعدش به فارسی باتون صحبت می کنه(با صدا)
مواظب باشید حرف زشت بش نگید چون ناراحت میشه ;)

این نرم افزار اولین نرم افزار ایرانی در این زمینه است

*توجه داشته باشید که برای استفاده از - با من بحرف - باید به اینترنت متصل باشید

قیمت در بازار: 1000 تومان

..........................................................

برای دانلود اینجا کلیک کنید

 



:: برچسب‌ها: برنامه با من بحرف با لینک مستقیم , جدیدترین نسخه برنامه پولی من بحرف , دانلود دانلود رایگان برنامه پولی با من بحرف , دانلود برنامه پولی با من بحرف , دانلود رایگان برنامه با من بحرف , دانلود رایگان برنامه های پولی بازار ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








اتا چت